مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 10:472022-02-07سياسي

10 اتاق گفت وگوی اولیا در استان بوشهر افتتاح شد


رییس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و سومین بهار انقلاب،10 اتاق گفت وگوی اولیا  در 4 منطقه و شهرستان این استان افتتاح شد.

- بهرام مغدانی در آیین افتتاح اتاق گفت وگو در دبستان دخترانه معینی بندر بوشهر با اشاره به اجرای طرح بسته تحول آفرین ( مدرسه کانون تربیتی محله ) اظهار کرد: تعامل محلات و مدارس، استفاده از ظرفیت ها و امکانات و همکاری متقابل مدرسه و محله، کاهش فاصله بین جامعه و مدرسه، ارتباط بین یادگیری مدرسه ای و زندگی اجتماعی، تبدیل مدرسه به کانون پیشرفت فرهنگی و تربیتی محله و افزایش مشارکت عوامل اثر بخش بیرونی در آموزش و پرورش اهداف مهم اجرای این طرح هستند.

وی افزود: بسته تحول آفرین مدرسه کانون تربیتی محله از عصاره سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است که به تایید شورای عالی آموزش و پرورش رسیده و برای اجرا به مدارس سراسر کشور ابلاغ شده است .

مغدانی اظهار کرد: در ایام الله دهه فجر از مدیران مدارس مجری طرح بسته تحولی( مدرسه کانون تربیتی محله )که فعال بودند و عملکرد رضایت بخشی داشته اند، تجلیل می شوند.

رییس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و سومین بهار انقلاب،10 اتاق گفتگوی اولیا در 4 منطقه و شهرستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 اتاق گفت وگوی اولیا در استان بوشهر افتتاح شد

10 اتاق گفت وگوی اولیا در استان بوشهر افتتاح شد